Profil og interiør for Floriss

13/01/2015

 

”Ødegaardlunde er løsningsorienterte (og ikke prosessorienterte). De er effektive å jobbe med, og kommer frem til gode og gjennomførbare løsninger.
De lytter til det vi har å si, men utfordrer oss der de mener det er riktig. Helt topp!»

– Kjetil Swendsen

Ødegaardlund designet ny konseptprofil for Floriss. De var ute etter noe som kunne skille seg ut og skape en spennende og lun atmosfære, samtidig som Floriss’ verdier skulle ivaretas, hvorav den viktigste er “kvalitet”. For å sette mer fokus på produktet designet vi et interiør i mørke farger. De naturlige og røffe materialene i tre og betong setter et agrikulurisk inntrykk på interiøret. De første pilotene var ferdig i 2012 og ble godt mottatt.
Andre elementer som er tatt i bruk er bl.a. ordskyen bak kassen, som synes godt fra utsiden og som trekker fokus mot kassen.

Stikkord: , , ,



Kommentar